O nás
Preferujeme jednoznačne individuálny prístup ku klientovi a maximálnu znalosť jeho špecifických problémov. Pre zákazníka je preto podľa nášho názoru najvýhodnejšia dlhodobá spolupráca a kombinácia viacerých nami ponúkaných produktov. Tento postup ponúka našim klientom značné finančné a časové úspory a maximálne využitie dostupných informácií.
Neváhajte nás kontaktovať, bude pre nás potešením pripraviť Vám komplexnú ponuku presne podľa Vašich potrieb.
Naša spolupráca s klientmi prebieha následovne:
Vedenie (jednoduchého alebo podvojného) účtovníctva:
- Klient je pridelený jednému účtovníkovi
- Do 5. dňa po ukončení mesiaca nám klient doručí všetky účtovné doklady
- U nás doklady zaúčtujeme, vyhotovíme potrebné daňové priznania do zákonom stanovenej lehoty
- V niektorých prípadoch sme dohodnutí na vystavovaní faktúr
Spracovanie miezd:
- Elektronickou alebo papierovou formou nám klient poskytne podklady na spracovanie
- Účtovník spracuje mzdy a dohodnutou formou odošlevýpletné pásky a príkaz na úhradu miezd a odvodov
- My zabezpečíme odoslanie všetkých výkazov