O nás

Preferujeme jednoznačne individuálny prístup ku klientovi a maximálnu znalosť jeho špecifických problémov. Pre zákazníka je preto podľa nášho názoru najvýhodnejšia dlhodobá spolupráca a kombinácia viacerých nami ponúkaných produktov. Tento postup ponúka našim klientom značné finančné a časové úspory a maximálne využitie dostupných informácií.

Neváhajte nás kontaktovať, bude pre nás potešením pripraviť Vám komplexnú ponuku presne podľa Vašich potrieb.

 

Naša spolupráca s klientmi prebieha následovne:

 


Vedenie (jednoduchého alebo podvojného) účtovníctva:

  • Klient je pridelený jednému účtovníkovi
  • Do 5. dňa po ukončení mesiaca nám klient doručí všetky účtovné doklady
  • U nás doklady zaúčtujeme, vyhotovíme potrebné daňové priznania do zákonom stanovenej lehoty 
  • V niektorých prípadoch sme dohodnutí na vystavovaní faktúr

 

Spracovanie miezd:

  • Elektronickou alebo papierovou formou nám klient poskytne podklady na spracovanie
  • Účtovník spracuje mzdy a dohodnutou formou odošlevýpletné pásky a príkaz na úhradu miezd a odvodov
  • My zabezpečíme odoslanie všetkých výkazov